Citatul zilei: Bun venit pe CDO ! asteptam comentariile voastre

Ora fixa - superstitie


Ca de obicei ... atunci cand ne uitam la ceas avem un scop, sa stim cat este ora. Dar cand te uiti la ceas si continuu vezi ca este ora fixa (10:00, 12:00, 16:00) ce insemna? Acum cateva zile mi-am pus si eu intrebarea asta, iar dupa ce am dat un search pe Google am observat ca de fapt aceasta pura coincidenta este un mit.

In ce consta mitul acesta? Pai treaba e simpla! Atunci cand te uiti la ceas si vezi ca pe ecran apare ora fixa (10:00), inseamna ca cineva te iubeste iar atunci cand vezi ca este (10:59), lucrurile se complica, persoana de care esti indragostit(ă) te inseala.Pura coincidenta sau nu dar si eu am patit-o. Nu prea cred eu in superstitii dar chestia cu ora fixa si cu pisica neagra chiar merg.

Din cate am mai citit de pe net, cei care au creat aceste superstitii au format si o lista cu "orele" care simbolizeaza un anumit mesaj de dragoste sau nu, ca de exemplu : 00:00-veti fi impreuna, 23:00-te gandesti la el, 17:00-te iubeste si nu iti spune...si lista continua.

Ce pot sa zic din aceasta postare este faptul ca fiecare om are propriile "fobii" nu chiar "superstitii" (pisica neagra) iar treaba cu orele fixe poate fi uneori adevarata.


Va multumesc si va spun "ca de obicei" ..... Sa traiti fericiti!

4 comentarii:

  1. Treaba asta cu orele și cu pisica neagră....Supertiții curate! Poi acum mă întreb așa de unde știe ceasul ce gândește partenerul/iubitul sau partenera/iubita?
    Oricum interesant blogul!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Da, de obicei nu prea cred eu in superstitii, dar treaba asta cu orele fixe chiar ma fascineaza ca sa zic asa. Foarte tare, imi place.

    RăspundeţiȘtergere