Citatul săptămânii: "Fii cu gânduri bune şi să crezi mereu: Când nu vine nimeni, vine Dumnezeu!"

Ora fixă - superstiție


Ca de obicei ... atunci când ne uităm la ceas avem un scop... să știm cât este ora, dar când te uiți la ceas și continuu vezi că este oră fixă (10:00, 12:00, 16:00) ce însemnă? Acum câteva zile mi-am pus și eu întrebarea asta, iar după ce am dat un search pe Google, am observat că de fapt această pură coincidență este  doar un mit.

 În ce constă mitul acesta? Păi treaba e simplă! Atunci când te uiți la ceas și vezi că pe ecran apare ora fixă (10:00), înseamnă că cineva te iubește iar atunci când vezi că este (10:59), lucrurile se complică, persoana de care ești îndrăgostit(ăƒ) te înșeală. Pură coincidența sau nu, dar și eu am pățit-o. Nu prea cred eu în superstiții, dar chestia cu ora fixă și cu pisică neagră chiar merg.

 Din câte am mai citit de pe net, cei care au creat aceste superstiții au format și o lista cu "orele" care simbolizează un anumit mesaj de dragoste sau nu, ca de exemplu : 00:00 - veți fi împreună, 23:00 - te gândești la el, 17:00 - te iubește și nu îți spune...și lista continuă.

 Ce pot să zic din această postare este faptul că fiecare om are propriile "fobii" nu chiar "superstiții" (pisică neagră), iar treaba cu orele fixe poate fi uneori adevărată.


Vă mulțumesc și vă spun "ca de obicei" ... să trăiți ... așa cum vă doriți.

4 comments:

  1. e bine gandita postarea adi

    RăspundețiȘtergere
  2. Treaba asta cu orele și cu pisica neagră....Supertiții curate! Poi acum mă întreb așa de unde știe ceasul ce gândește partenerul/iubitul sau partenera/iubita?
    Oricum interesant blogul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, de obicei nu prea cred eu in superstitii, dar treaba asta cu orele fixe chiar ma fascineaza ca sa zic asa. Foarte tare, imi place.

    RăspundețiȘtergere