Citatul săptămânii: "Fii cu gânduri bune şi să crezi mereu: Când nu vine nimeni, vine Dumnezeu!"

Mi-e greu sa spun "Te iubesc"


Ca de obicei...intr-o lume plina de rautati, esti parca impins de la spate sa faci lucruri rele si fara de folos.Ce este mai rau in lumea asta plina de ura si stres este faptul ca influenteaza tineretul sa devina cat mai rece si cu o teama de a spune "Te iubesc".

Acest sentiment il simt si eu din proprie initiativa, nu reusesc sa ma regasesc in mine si incerc sa imi incarc puterile cu lucruri inutile cum ar fi internetul si mai ales Facebook-ul.

Imi pare rau sa o spun, dar cu o durere din adancul inimii spun asta datorita acestei neimpliniri sufletesti de a ma apropia de oameni cu sufletul (nu doar de fete ci si de amici, familie sau apropiati).

Incerc din rasputeri sa ma apropii de lume dar parca rautatea care ne invaluie pe toti ma face sa ma retrag chiar si din cercul de prieteni, vazand ca unii dintre ei incep cu vorbe de prisos si care incearca, parca sa te inlature din grup.

Ii o idiotenie aceasta "fala de sine" care coboara asupra noastra ca o patura care ne sufoca cu rautatea ei, noi incercand sa scapam dar fara rost.

Aceasta rautate a ajuns deja si in familii...parca acum vad cum niste cunostinte de-ale mele au fost fericiti iar dupa 3 zile s-au despartit....pacat...nu mai pot zice nimic decat sa comentati voi la cele spuse.

Va multumesc si va spun "ca de obicei" ..... Sa traiti fericiti!

1 comments: