Citatul săptămânii: "Fii cu gânduri bune şi să crezi mereu: Când nu vine nimeni, vine Dumnezeu!"

Placerea de-a fi singur

Ca de obicei ... aud diverse persoane spunandu-mi ca "e mai bine singur(a)", continuand cu argumentul ca "de ce sa imi incarc timpul degeaba, cand pot face cu totul altceva".

Vedeti, aceasta afirmatie este total eronata, prin prizma faptului ca o persoana nu se indragosteste doar asa, ca sa isi piarda timpul ci pentru ca asa simte si pentru ca are nevoie de acea persoana care sa-i fie alaturi la bine si la greu ... pentru ca asa este viata ... nu suntem facuti pentru a traii singuri. Poate oamenii padurii sunt facuti pentru a traii singuri si nici aceia, deoarece si ei simt acea atractie fata de o persoana de sex opus.

Da! poate nu vrei sa fi cu cineva, poate nu esti pregatit sau pur si simplu treci printr-o perioada incetosata a vietii in care totul ti se pare confuz si nefiresc, dar nu poti zice ca "e mai bine singur".As vrea sa vad persoanele acelea care se lauda ca e mai bine singur, ce fac dupa ce se indragostesc involuntar de o persoana? O ignora? Eu nu cred, pentru ca iubirea nu te lasa niciodata linistit(a), facandu-te sa ti-o doresti din ce in ce mai mult pe acea persoana.

Sa fiu cinstit si eu mi-am dorit o perioada sa fiu lasat in pace, vazandu-mi in continuare de treburile mele, dar felul in care m-am comportat cu persoanele doritoare de o relatie, nu a fost unul de asa natura in cat sa le atrag atentia ca eu vreu sa fiu singur ci oferindu-le posibilitarea de-a alege alte persoane sau chiar facand tot posibilul de-a nu fi atrase de mine pe plan sentimental ci facandu-le sa inteleaga ca mai bine este sa ramanem prieteni.

Necesita mult timp pentru a dezbate acest subiect, dar un lucru este important de retinut! Niciodata sa nu spuneti ca este mai bine sa fi singur indiferent de situatie, pentru ca "roata se invarte" si data viitoare, cand vei fi atras de o persoana, ea iti va raspunde la fel.

Sa nu uitati ca iubirea nu are varsta, rasa sau religie, ea fiind traita la intensitate maxima de orice persoana care stie sa iubeasca .

Va multumesc si va spun "ca de obicei" ..... Sa traiti fericiti!

0 comments:

Trimiteți un comentariu